Головна » Дистанційне навчання » Англійська мова

Англійська мова

1 клас (Старосуд Галина Анатоліївна)

Завдання 1:

Завдання 2 (виконати до 17 квітня):

Завдання 3 (виконати до 24 квітня):

Завдання 4 (виконати до 25 травня):

  • Повторити алфавіт
  • Переглянути відео та виконати модуль 8а у підручнику (с. 102-103) та в робочому зошиті (с. 77)
  • Переглянути на диску модуль 8 і виконати у підручнику с. 104-115, у робочому зошиті 78-89
  • Переглянути та прослухати на диску Phonics і виконати в робочому зошиті с. 95-97
  • Слова в робочому зошиті на с. 118-119 вміти читати, перекладати, списати в тоненький зошит і вивчити напам’ять
  • Фізкультхвилинка
  • Вчимося читати
Завдання 5 (виконати до 29 травня): 
  • Повторення вивчених тем. Переглядати всі модулі на своїх дисках. 
  • Вчимося читати: Правила читання

2-А, 2-Б класи (Дудник Альона Анатоліївна)

Unit 7: Food

Завдання 2 (27.04-03.05):

Завдання 3 (04.05-10.05):

Завдання до 17.05:

  1. 8 Let's play Smart junior 2 "Clothes"
  2. Smart Junior-2 Smart World (Хоббі) Module 8 (Clothes) (ст.96)

Завдання до кінця року:

  1. 8 Revision Smart junior 2 "Clothes"
  2. Повторення лексики по темі 8 Clothes:
  3. Phonics

3 клас (Старосуд Галина Анатоліївна, Дудник Альона Анатоліївна)

  • Підручник:
    • впр. 1, 2, 3, 4, с. 108-109 - читати, перекладати, виписати нові слова в словник
    • впр. 1, 2, 3, с. 110-111 - читати, перекладати, виписати нові слова в словник
    • впр. 1, с. 114 – читати, перекладати, списати в словник, порівняти свій розпорядок дня в теперішньому простому часі та в минулому простому часі; вміти розповідати і писати про свій розпорядок дня в теперішньому простому часі та в минулому простому часі за зразком цієї вправи.
  • Зошит (тоненький в лінію). написати:
    • впр. 5, с. 109
    • впр. 5, с. 111
  • Grammar

06.04-24.04

  • Підручник: усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник):
    • впр. 1, 2, 3, 4, с. 116-117
    • впр. 1, 2, 3, с. 120; 
    • впр. 1, 2, 3, 4, ст.: 122-123 – переглянути відео та вміти вживати майбутній простий час
  • Grammar: Future Simple (Майбутній простий час)
    • впр. 1, 2, 3, 4, с. 124-125
  • Зошит (тоненький в лінію), написати:
    • впр. 5, ст. 117;
    • впр. 1, 2, 3, с. 118
    • впр. 5, с. 123; впр. 5, с. 125 (вміти написати лист другові за зразком про своє хобі)
  • Grammar: повторити Present Simple (Теперішній простий час)

Завдання 3 (виконати до 15 травня):

  • Переглянути відео і повторити вивчені теми
  • Підручник: усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник):
    • впр. 1, 2, с. 126-127
    • впр. 1, 2, 3, с. 128-129
    • впр. 1, 2, ст. 130
    • впр. 1, 2, ст. 132
  • Зошит (тоненький в лінію):
    • написати впр.4, ст. 127
    • впр.5, ст.: 133 – проектна робота

Завдання 4 (виконати до 29 травня):

  • Плани на літо: Що я можу робити влітку
    • Вміти розповідати і писати лист про свої плани на літо
  • Повторити вивчені теми

4 клас (Старосуд Галина Анатоліївна, Дудник Альона Анатоліївна)

  • Підручник:
    • впр. 1 а), b), c. 91; впр. 2, с. 92 - читати, перекладати 
    • впр. 1 а), с.91, впр.2, ст. 93 – три форми дієслів в синіх рамках виписати в словник і вивчити напам’ять
    • впр. 1, 2, 3, с. 95-96 - читати, перекладати, виписати нові слова в словник
  • Зошит №1 (тоненький в лінію), письмово впр. 5, с. 93, впр. 3, с. 94, впр. 5, с. 95.
  • Зошит №2: c. 90-96
  • Grammar:

06.04-24.04

  • Підручник: усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник)
    • впр. 1, 2, 3, с. 97-98
    • впр. 1 а), b) с. 99, впр. 2, 3 с. 100; впр. 2 с. 102
    • впр. 5, ст.103; 
    • впр. 1, 2, 3, 4 с. 104-105
    • впр. 1, 2, с. 106
  • Зошит №1 (тоненький в лінію): письмово впр. 5, с. 101, впр. 3, с. 102, впр. 5, с. 105, впр. 1, с. 106 (за зразком написати листа про своє шкільне життя)
  • Зошит №2: c. 97-104
  • Grammar: повторення

(виконати до 15 травня)

  • Підручник: усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник):
    • впр.1,2,3, 4 ст. 108 -109
    • впр. 1 ст.109, впр.2, ст. 112
  • Зошит №1 (тоненький в лінію): письмово впр.5, ст.109, впр.4, ст. 111, впр.5, ст.113
  • Зошит №2: cт.: 105 -108
  • Grammar: вчимо 3 форми неправильних дієслів

(виконати до 29 травня)

  • Вміти розповідати та писати лист про вчорашні справи: Мій вчорашній день
  • ПОВТОРИТИ ВИВЧЕНІ ТЕМИ

5-А, 5-Б класи (Губарєва Галина Казимирівна)

Тема: "The Place Where I Live"
  • Завдання 1:
    • Впр. 1 (с. 140) - Записати слова у словник, перекласти їх і вивчити
    • Правило у рамочці (с.141). Пояснюю: There is має значення Є (для однини), There are - Є (для множини)
    • Виконати впр. 4 (письмово).
  • Завдання 2:
    • Впр. 3 (с. 143) - читати, перекласти
    • Впр. 5 (с. 144) - заповнити табличку. Пояснюю: Див. у Впр. 3 (с. 143)
  • Завдання 3:
    • Впр. 6 (с.144) - читати і перекласти
    • Впр. 7 (с.144) - Написати листа (див. у впр. 6)

06.04-26.04

  • Завдання 1: Впр. 4 с. 146 (Читати, перекладати, виписати слова з рамочки)
  • Завдання 2: Впр. 4 с. 148 (Читати, перекладати, доповнити текст словами з рамочки)
  • Завдання 3: Впр. 1 с. 149 (Подивитись на малюнки, усно описати їх за зразком (с. 150))
  • Завдання 4: Впр. 2 с. 150 (Читати, перекладати, доповнити текст відповідними словосполученнями (п. A-F))
  • Завдання 5: Впр. 5 с. 151 (Написати у зошит)
  • Завдання 6: Впр. 2 с. 152 (Читати, перекладати, виписати, перекласти і завчити незнайомі слова)

Завдання до 11 травня

Тема: "Holidays and Traditions"

  • Завдання 1:
    • Впр. 5 с. 168 (Слова у рамочці) - прочитати, перекласти
    • Впр. 2 с. 169 (Читати, перекласти). Поєднати малюнки з абзацами тексту (Письмово)
  • Завдання 2:
    • Впр. 7 с. 171(Письмово)
  • Завдання 3:
    • Впр. 1 с. 172 (Читати, перекладати)
    • Впр. 3 с. 173 (Письмово) - доповнити речення з тексту

Завдання до кінця року

Тема: "School Life"

  • Завдання 1:
    • Впр. 1 с. 184 (Слова в рамочці) - Записати, перекласти, вивчити
    • Впр. 6 с. 188 (Письмово)
  • Завдання 2:
    • Впр. 7 с. 192 (Читати, перекладати)
  • Завдання 3:
    • Впр. 3 с. 198 (Читати, перекладати)
    • Впр. 6 с. 2 (Написати про урок англійської мови)
6-А, 6-Б класи (Старосуд Галина Анатоліївна)

Unit 7: Ukraine: Kyiv

Завдання 1:

Завдання 2 (виконати до 24 квітня):

  • Підручник:
    • ex. 1, 2, 3, 4 pp. 152-153 - усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник)
    • ex. 1, 2, 3, 4 pp. 154-156 - усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник)
  • Зошит №1:
    • ex. 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 pp. 82-85
  • Зошит №2 (завести тоненький в лінію) або в словник:
    • написати лист за зразком ex. 3 p. 152 про свій візит до Києва
    • написати ex. 6 p. 154
    • написати твір про Київ, використовуючи Video 1, Video 2 та ex. 6 p. 157 в підручнику. Вміти розповідати про Київ (7 речень)
  • Повторення граматики:

Unit 8: School Life

Завдання 3 (Виконати до 22 травня):

  • Підручник: усне опрацювання, словникова робота ( читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник):
    • ex.1,2, 3, 4, pp.160-161
    • ex.1, 2, pp.163-164
    • ex.1, 2, pp.167-168
    • ex.1, 2, 3, 4, pp.171-172
    • ex.1, 2, 3, 4, pp.174 -176
  • Зошит №1: pp.:86-96
  • Зошит №2 (тоненький в лінію):
    • ex.5, 6 p.162
    • ex.5, p.166
    • Написати лист другу ( в словнику) про свій улюблений день в школі (див. зразок ex.3, p.161 у підручнику)
  • Grammar: повторення

Завдання 4 (виконати до 29 травня):

  • ПОВТОРИТИ ВИВЧЕНІ ТЕМИ
7 клас (Дудник Альона Анатоліївна)

Unit 7: “Ukraine: Kyiv”

Завдання 1:

  • Ех. 1 р. 147 – словникова робота
  • Ех. 5 р. 148 – опрацювати текст, незнайому лексику виписати в словник
  • Ех. 6 р. 149 – письмово
  • Ех. 7 р. 149 – дати відповіді на запитання
  • Ех. 9 р. 150 - письмово

Завдання 2:

  • Ех. 2. р. 151 – опрацювати текст, незнайому лексику виписати в словник, вивчити
  • Ех. 3. р. 151 – усно дати відповіді на запитання
  • Ех. 4 р. 152 – діалог
  • Ех. 6-7 р. 153 - письмово

Завдання 3:

Unit 8: “School life”

Завдання 4:

  • Ех. 1 р. 162 – словникова робота
  • Ех. 3 р. 163 – усно
  • Ех. 4 р. 164 – письмово
  • Ех. 5 р. 164 – словникова робота, письмово
  • Ех. 6 р. 165 - усно

Завдання 5 (27.04–03.05):

  • Ex. 3 p. 166 - текст, словникова робота
  • Ex. 4 p. 166 - письмово
  • p. 167 - so/such правило
  • Ex. 5 p. 167 - письмово
  • Ex. 1 p. 169 - словникова робота
  • Ex. 4-5 p. 170-171 - усно, словникова робота

Завдання 6 (04.05–10.05):

  • Ex.1 p. 172 - усно
  • Ex.2 p. 172 – письмово
  • Ex.4 p. 173 – опрацювати текст, словникова робота
  • Ex.5 p. 173 – письмово
  • Ex.6 p. 174 – творча робота
  • Ex.8 p. 175 – письмово

Завдання до кінця року:

  • Ex. 1 p. 175 - письмово
  • Ex. 3 p. 176 - письмово
  • Ex. 4 p. 176 – письмово
8-А, 8-Б класи (Дудник Альона Анатоліївна)

Unit 5: Countries, people, lifestyle: the UK

Завдання 1:

  • Ex. 7а p.130 (письмово) Повторити часові форми дієслова
  • Ex. 1 p. 131 (усно), виписати незнайомі слова в словник і вивчити
  • Ex. 2 p. 132 опрацювати текст: прочитати, перекласти, доповнити
  • Ex. 3 p. 132 дати відповіді на запитання до тексту вправи 2

Завдання 2:

Завдання 3:

Завдання 4:

  • Ex. 4 p. 141 – опрацювати текст, незнайому лексику виписати в словник, вивчити
  • Seven Wonders of Ukraine:
  • Seven Wonders of Ukraine
  • 7 wonders of Ukraine
  • Ex. 5 p. 142 (письмово)
  • Ex. 2 p. 143 опрацювати текст, незнайому лексику виписати в словник, вивчити
  • Ex. 3 p. 145 (письмово)
  • Ex. 4 p. 145 (письмово)
  • Test: Countries, people, lifestyle: Ukraine p. 143-146

Завдання 5 (27.04-03.05):

  • Ex. 7 p. 146 (to write a letter)
  • Ex. 1 р. 147 - усно
  • Ех. 2 p. 147 - текст, словникова робота
  • Ex. 3 p. 148 – письмово (T/F)
  • Еx. 2 p. 149 - Project

Завдання 6 (04.05-10.05):

Завдання до 17.05:

  • Ex. 7 p. 152 (письмово)

Завдання до кінця року:

  • Ex.10 p. 187 – (письмово)
  • Ex.11 p.187 – (письмово)
  • Home reading - р. 182-187

9-А клас (Губарєва Галина Казимирівна)

  • Завдання 1:
    • Впр. 2 (с. 125) - Записати і перекласти слова, вивчити їх
    • Впр. 3 (с. 126)
  • Завдання 2:
    • Впр. 6 (Прочитати правило)
    • Впр. 7
  • Завдання 3:
    • Впр. 3 (с. 131) - Перекласти слова
    • Впр. 2 (с. 131) 

06.04-26.04

  • Впр. 2 с. 138 (усно)
  • Впр. 1, 2. с. 145 (Слова записати і вивчити)
  • Впр. 5. с. 147 (Усно)
  • Впр. 2. с. 148 (Читати, перекладати)
  • Впр. 3. с. 148 (Доповнити речення)
  • Впр. 4. с. 150 (Усно)
  • Впр. 6. с. 152 (Читати, перекладати, доповнити текст пунктами A-E)
  • Впр. 7. с. 153 (Записати і вивчити слова) Впр. 10 с. 154 (Письмово)

Завдання до 11 травня

Тема: "Career Magic"

  • Завдання 1:
    • Впр. 5 с. 167 - Слова (Записати,перекласти і вивчити)
    • Впр. 4 с. 167 (усно)
  • Завдання 2:
  • Впр. 3 с. 170 (Усно)
  • Впр. 8 с. 172 (Прочитати і перекласти правило)
  • Впр. 9 (Письмово)

Завдання до кінця року

  • Завдання 1:
    • Слова на с. 176 (Записати і перекласти)
    • Впр. 5 с. 177 (Усно)
  • Завдання 2:
    • Впр. 2 с. 182 (Письмово)
  • Завдання 3:
    • Впр. 5 с. 183 (усно)

9-Б клас (Губарєва Галина Казимирівна)

  • Завдання 1
    • Слова (с. 131) - Записати условник, перекласти і вивчити
    • Впр. 2 (с. 131) - Читати і перекладати
  • Завдання 2:
    • Впр. 4 (с. 132)
    • Впр. 5 (с. 132)
  • Завдання 3:
    • Прочитати правило у рамочці
    • Впр. 6 (с. 133)

06.04-26.04

  • Впр. 2 с. 138 (усно)
  • Впр. 1, 2. с. 145 (Слова записати і вивчити)
  • Впр. 5. с. 147 (Усно)
  • Впр. 2. с. 148 (Читати, перекладати)
  • Впр. 3. с. 148 (Доповнити речення)
  • Впр. 4. с. 150 (Усно)
  • Впр. 6. с. 152 (Читати, перекладати, доповнити текст пунктами A-E)
  • Впр. 7. с. 153 (Записати і вивчити слова) Впр. 10 с. 154 (Письмово)

Завдання до 11 травня

Тема: "Career Magic"

  • Завдання 1:
    • Впр. 5 с. 167 - Слова (Записати,перекласти і вивчити)
    • Впр. 4 с. 167 (усно)
  • Завдання 2:
  • Впр. 3 с. 170 (Усно)
  • Впр. 8 с. 172 (Прочитати і перекласти правило)
  • Впр. 9 (Письмово)

Завдання до кінця року

  • Завдання 1:
    • Слова на с. 176 (Записати і перекласти)
    • Впр. 5 с. 177 (Усно)
  • Завдання 2:
    • Впр. 2 с. 182 (Письмово)
  • Завдання 3:
    • Впр. 5 с. 183 (усно)

10-А, 10-Б класи (Губарєва Галина Казимирівна)

  • Завдання 1:
    • Впр. 1 (с. 162) - письмово
    • Впр. 2 (с. 162) - усно
    • Впр. 4 (с. 163) - усно.
  • Завдання 2 (Тема: 'The World of Painting"):
    • Слова у рамочці (с. 169) - перекласти і вивчити
    • Впр..4 (с. 166) - читати, перекладати
    • Впр. 5 (с. 169)
  • Завдання 3:
    • Впр. 6 (с. 169)
    • Впр. 2 (с. 171)
    • Виконати вправи у робочому зошиті до перших двох уроків цієї теми.

06.04-26.04

  • Правило у рамочці. с. 173
    • Впр. 1. с. 173 (Письмово)
    • Впр. 2. с. 173 (Усно)
  • Правило у рамочці. с. 174
    • Впр. 4. с. 175 (Усно)
    • Впр. 5. с. 175 (Письмово)
    • Впр. 5. с. 176
  • Слова. с. 179
    • Впр. 4. с. 180 (Усно)
    • Впр. 4. с. 184 (структура написання есе)
    • Впр. 6. с. 185 (Прочитати,перекласти)
    • Впр. 7. с. 187 (Написати есе)
    • Впр. 3. с. 188 (Усно)
    • Впр. 1. с. 194 (Письмово)
    • Впр. 2. с. 194 (Усно). Виконувати вправи у робочому зошиті

Тема: "Do You Like Sport?"

Завдання до 11 травня

  • Завдання 1:
    • Слова на с. 198
    • Впр. 3 с. 198-199 (Читати,перекладати) Доповнити текст пунктами A, B, C, D (Письмово)
  • Завдання 2:
    • Впр. 5 с. 200 (Письмово)
    • Слова на с. 202
    • Впр. 5 с. 203 (Письмово)
  • Завдання 3:
    • Впр. 8 с. 215 (Письмово)
    • Впр. 2 с. 224-226 (Читати, перекладати)
    • Впр. 2, 3 с. 235
  • Завдання 4:
    • Слова на с. 242 Впр. 2 с. 242 (Усно)
    • Впр. 2 с. 252 (Письмово). Вправи у робочому зошиті

11-А, 11-Б класи (Старосуд Галина Анатоліївна)

Завдання 1:

UNIT 8: FOCUS ON YOUTH

Завдання 2 (виконати до 24 квітня):

UNIT 9: PEOPLE AND SOCIETY

Завдання 3 (виконати до 25 травня):

UNIT 9: PEOPLE AND SOCIETY

Завдання 4 (виконати до 29 травня):

Інтернет-ресурси для підготовки до ДПА та ЗНО: