Англійська мова
Завдання 1:
- Повторити алфавіт
- Повторити частини тіла
- Фізкультхвилинка
- Запитувати та відповідати про уподобання у їжі: Do you like…? Yes, I do. / No, I don’t
- Підручник: c. 90–92 - дивитися на диску модуль 7: 7b, 7с, слухати, повторювати та вказувати відповідний малюнок
- Зошит: c.68-70, c.100-101
Завдання 2 (виконати до 17 квітня):
- Повторити алфавіт
- Повторити запитання та відповіді про уподобання у їжі: Do you like…? Yes, I do. / No, I don’t
- Підручник: c. 92–93 - дивитися, слухати, повторювати та вказувати відповідний малюнок і зошит: c. 69-70 (Smart Junior 1 for Ukraine Module 7 Food 7)
- Фізкультхвилинка
-
Підручник: c. 96–98 – дивитися на диску модуль 7, слухати, повторювати та вказувати відповідний малюнок і в зошиті виконати: c. 69-76
-
Зошит: написати c. 102; слова на с. 117 по темі «Food» «Їжа» вміти читати, перекладати, списати в тоненький зошит і вивчити напам’ять
Завдання 3 (виконати до 24 квітня):
- Повторити алфавіт
- Повторити тему «Food» «Їжа»: підручник: по cт.101, слова в робочому зошиті на с. 117 по темі «Food» «Їжа» знати напам’ять
- Фізкультхвилинка
- Вчимося читати
Завдання 4 (виконати до 25 травня):
- Повторити алфавіт
- Переглянути відео та виконати модуль 8а у підручнику (с. 102-103) та в робочому зошиті (с. 77)
- Переглянути на диску модуль 8 і виконати у підручнику с. 104-115, у робочому зошиті 78-89
- Переглянути та прослухати на диску Phonics і виконати в робочому зошиті с. 95-97
- Слова в робочому зошиті на с. 118-119 вміти читати, перекладати, списати в тоненький зошит і вивчити напам’ять
- Фізкультхвилинка
- Вчимося читати
- Повторення вивчених тем. Переглядати всі модулі на своїх дисках.
- Вчимося читати: Правила читання
2-А, 2-Б класи (Дудник Альона Анатоліївна)
Unit 7: Food
- Підручник: с. 76-83, слова виписати в словник
- Зошит: с. 52-55
- Матеріали до уроку:
Завдання 2 (27.04-03.05):
- Food: Ukrainian meals (Smart Word 7) (book: p. 84)
- Food at the cafe Smart time 7 (book: p. 85)
- Food: Revision (book: p. 86)
- Page 87. Now I can (Повторення вивченої лексики)
Завдання 3 (04.05-10.05):
- 8a Smart junior 2 "Clothes" (р. 88-89)
- 8b Smart junior 2 "Clothes" (р. 90-91)
- 8c Smart junior 2 "Clothes" (p. 92-93)
Завдання до 17.05:
- 8 Let's play Smart junior 2 "Clothes"
- Smart Junior-2 Smart World (Хоббі) Module 8 (Clothes) (ст.96)
Завдання до кінця року:
- 8 Revision Smart junior 2 "Clothes"
- Повторення лексики по темі 8 Clothes:
- Phonics
3 клас (Старосуд Галина Анатоліївна, Дудник Альона Анатоліївна)
- Підручник:
- впр. 1, 2, 3, 4, с. 108-109 - читати, перекладати, виписати нові слова в словник
- впр. 1, 2, 3, с. 110-111 - читати, перекладати, виписати нові слова в словник
- впр. 1, с. 114 – читати, перекладати, списати в словник, порівняти свій розпорядок дня в теперішньому простому часі та в минулому простому часі; вміти розповідати і писати про свій розпорядок дня в теперішньому простому часі та в минулому простому часі за зразком цієї вправи.
- Зошит (тоненький в лінію). написати:
- впр. 5, с. 109
- впр. 5, с. 111
- Grammar
06.04-24.04
- Підручник: усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник):
- впр. 1, 2, 3, 4, с. 116-117
- впр. 1, 2, 3, с. 120;
- впр. 1, 2, 3, 4, ст.: 122-123 – переглянути відео та вміти вживати майбутній простий час
- Grammar: Future Simple (Майбутній простий час)
- впр. 1, 2, 3, 4, с. 124-125
- Зошит (тоненький в лінію), написати:
- впр. 5, ст. 117;
- впр. 1, 2, 3, с. 118
- впр. 5, с. 123; впр. 5, с. 125 (вміти написати лист другові за зразком про своє хобі)
- Grammar: повторити Present Simple (Теперішній простий час)
Завдання 3 (виконати до 15 травня):
- Переглянути відео і повторити вивчені теми
- Підручник: усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник):
- впр. 1, 2, с. 126-127
- впр. 1, 2, 3, с. 128-129
- впр. 1, 2, ст. 130
- впр. 1, 2, ст. 132
- Зошит (тоненький в лінію):
- написати впр.4, ст. 127
- впр.5, ст.: 133 – проектна робота
Завдання 4 (виконати до 29 травня):
- Плани на літо: Що я можу робити влітку
- Вміти розповідати і писати лист про свої плани на літо
- Повторити вивчені теми
4 клас (Старосуд Галина Анатоліївна, Дудник Альона Анатоліївна)
- Підручник:
- впр. 1 а), b), c. 91; впр. 2, с. 92 - читати, перекладати
- впр. 1 а), с.91, впр.2, ст. 93 – три форми дієслів в синіх рамках виписати в словник і вивчити напам’ять
- впр. 1, 2, 3, с. 95-96 - читати, перекладати, виписати нові слова в словник
- Зошит №1 (тоненький в лінію), письмово впр. 5, с. 93, впр. 3, с. 94, впр. 5, с. 95.
- Зошит №2: c. 90-96
- Grammar:
06.04-24.04
- Підручник: усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник)
- впр. 1, 2, 3, с. 97-98
- впр. 1 а), b) с. 99, впр. 2, 3 с. 100; впр. 2 с. 102
- впр. 5, ст.103;
- впр. 1, 2, 3, 4 с. 104-105
- впр. 1, 2, с. 106
- Зошит №1 (тоненький в лінію): письмово впр. 5, с. 101, впр. 3, с. 102, впр. 5, с. 105, впр. 1, с. 106 (за зразком написати листа про своє шкільне життя)
- Зошит №2: c. 97-104
- Grammar: повторення
(виконати до 15 травня)
- Підручник: усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник):
- впр.1,2,3, 4 ст. 108 -109
- впр. 1 ст.109, впр.2, ст. 112
- Зошит №1 (тоненький в лінію): письмово впр.5, ст.109, впр.4, ст. 111, впр.5, ст.113
- Зошит №2: cт.: 105 -108
- Grammar: вчимо 3 форми неправильних дієслів
(виконати до 29 травня)
- Вміти розповідати та писати лист про вчорашні справи: Мій вчорашній день
- ПОВТОРИТИ ВИВЧЕНІ ТЕМИ
5-А, 5-Б класи (Губарєва Галина Казимирівна)
- Завдання 1:
- Впр. 1 (с. 140) - Записати слова у словник, перекласти їх і вивчити
- Правило у рамочці (с.141). Пояснюю: There is має значення Є (для однини), There are - Є (для множини)
- Виконати впр. 4 (письмово).
- Завдання 2:
- Впр. 3 (с. 143) - читати, перекласти
- Впр. 5 (с. 144) - заповнити табличку. Пояснюю: Див. у Впр. 3 (с. 143)
- Завдання 3:
- Впр. 6 (с.144) - читати і перекласти
- Впр. 7 (с.144) - Написати листа (див. у впр. 6)
06.04-26.04
- Завдання 1: Впр. 4 с. 146 (Читати, перекладати, виписати слова з рамочки)
- Завдання 2: Впр. 4 с. 148 (Читати, перекладати, доповнити текст словами з рамочки)
- Завдання 3: Впр. 1 с. 149 (Подивитись на малюнки, усно описати їх за зразком (с. 150))
- Завдання 4: Впр. 2 с. 150 (Читати, перекладати, доповнити текст відповідними словосполученнями (п. A-F))
- Завдання 5: Впр. 5 с. 151 (Написати у зошит)
- Завдання 6: Впр. 2 с. 152 (Читати, перекладати, виписати, перекласти і завчити незнайомі слова)
Завдання до 11 травня
Тема: "Holidays and Traditions"
- Завдання 1:
- Впр. 5 с. 168 (Слова у рамочці) - прочитати, перекласти
- Впр. 2 с. 169 (Читати, перекласти). Поєднати малюнки з абзацами тексту (Письмово)
- Завдання 2:
- Впр. 7 с. 171(Письмово)
- Завдання 3:
- Впр. 1 с. 172 (Читати, перекладати)
- Впр. 3 с. 173 (Письмово) - доповнити речення з тексту
Завдання до кінця року
Тема: "School Life"
- Завдання 1:
- Впр. 1 с. 184 (Слова в рамочці) - Записати, перекласти, вивчити
- Впр. 6 с. 188 (Письмово)
- Завдання 2:
- Впр. 7 с. 192 (Читати, перекладати)
- Завдання 3:
- Впр. 3 с. 198 (Читати, перекладати)
- Впр. 6 с. 2 (Написати про урок англійської мови)
Unit 7: Ukraine: Kyiv
Завдання 1:
- Підручник - усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник):
- ex. 1, 3, 4, pp. 143-144
- ex. 1, 2, 3, pp. 145-147
- ex. 1, 2, pp.149-150
- Зошит №1: ex. 6, 7, 8, 9, 10, pp. 80-82
- Video 1: Kyiv is the capital of Ukraine
- Video 2: Best Places to Visit in Kyiv, Ukraine - Travel Guide
Завдання 2 (виконати до 24 квітня):
- Підручник:
- ex. 1, 2, 3, 4 pp. 152-153 - усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник)
- ex. 1, 2, 3, 4 pp. 154-156 - усне опрацювання, словникова робота (читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник)
- Зошит №1:
- ex. 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 pp. 82-85
- Зошит №2 (завести тоненький в лінію) або в словник:
- Повторення граматики:
Unit 8: School Life
Завдання 3 (Виконати до 22 травня):
- Підручник: усне опрацювання, словникова робота ( читати, перекладати, невідомі слова виписати в словник):
- ex.1,2, 3, 4, pp.160-161
- ex.1, 2, pp.163-164
- ex.1, 2, pp.167-168
- ex.1, 2, 3, 4, pp.171-172
- ex.1, 2, 3, 4, pp.174 -176
- Зошит №1: pp.:86-96
- Зошит №2 (тоненький в лінію):
- ex.5, 6 p.162
- ex.5, p.166
- Написати лист другу ( в словнику) про свій улюблений день в школі (див. зразок ex.3, p.161 у підручнику)
- Grammar: повторення
Завдання 4 (виконати до 29 травня):
- ПОВТОРИТИ ВИВЧЕНІ ТЕМИ
Unit 7: “Ukraine: Kyiv”
Завдання 1:
- Ех. 1 р. 147 – словникова робота
- Ех. 5 р. 148 – опрацювати текст, незнайому лексику виписати в словник
- Ех. 6 р. 149 – письмово
- Ех. 7 р. 149 – дати відповіді на запитання
- Ех. 9 р. 150 - письмово
Завдання 2:
- Ех. 2. р. 151 – опрацювати текст, незнайому лексику виписати в словник, вивчити
- Ех. 3. р. 151 – усно дати відповіді на запитання
- Ех. 4 р. 152 – діалог
- Ех. 6-7 р. 153 - письмово
Завдання 3:
- Ех. 2 р. 153 - опрацювати текст, незнайому лексику виписати в словник, вивчити
- Ех. 3 р. 154 – усно дати відповіді на запитання
- Ех. 6 р. 155 – словникова робота
- Ех. 1-2 р. 156 - письмово
- Повторити часові форми дієслова
- Таблиця всіх часів дієслова в англійській мові
- Повторення часових форм дієслова
- Question tags:
Unit 8: “School life”
Завдання 4:
- Ех. 1 р. 162 – словникова робота
- Ех. 3 р. 163 – усно
- Ех. 4 р. 164 – письмово
- Ех. 5 р. 164 – словникова робота, письмово
- Ех. 6 р. 165 - усно
Завдання 5 (27.04–03.05):
- Ex. 3 p. 166 - текст, словникова робота
- Ex. 4 p. 166 - письмово
- p. 167 - so/such правило
- Ex. 5 p. 167 - письмово
- Ex. 1 p. 169 - словникова робота
- Ex. 4-5 p. 170-171 - усно, словникова робота
Завдання 6 (04.05–10.05):
- Ex.1 p. 172 - усно
- Ex.2 p. 172 – письмово
- Ex.4 p. 173 – опрацювати текст, словникова робота
- Ex.5 p. 173 – письмово
- Ex.6 p. 174 – творча робота
- Ex.8 p. 175 – письмово
Завдання до кінця року:
- Ex. 1 p. 175 - письмово
- Ex. 3 p. 176 - письмово
- Ex. 4 p. 176 – письмово
Unit 5: Countries, people, lifestyle: the UK
Завдання 1:
- Ex. 7а p.130 (письмово) Повторити часові форми дієслова
- Ex. 1 p. 131 (усно), виписати незнайомі слова в словник і вивчити
- Ex. 2 p. 132 опрацювати текст: прочитати, перекласти, доповнити
- Ex. 3 p. 132 дати відповіді на запитання до тексту вправи 2
Завдання 2:
- p. 133 – опрацювати правило (Article the with geographical names)
- Ex. 6 p.133 (письмово)
- Повторити часові форми та пасивний стан дієслова
- Таблиця всіх часів дієслова з англійської мови
- Повторення часових форм дієслова
- Повторення пасивного стану дієслова
- Ex. 1 p.134 (усно), виписати незнайомі слова в словник і вивчити
- Ex. 2 p.134 опрацювати текст: прочитати, перекласти, доповнити
- Ex. 5 p. 136 (письмово)
Завдання 3:
- Ex. 2 p. 137 опрацювати діалог: прочитати, перекласти, виписати незнайомі слова в словник
- р.138 – опрацювати правило (The indefinite pronouns):
- Indefinite pronouns (Неозначені займенники в англійській мові)
- Pronouns: someone/anyone/everyone - Basic English Grammar
- Ex. 3 p. 138 (письмово)
- Ex. 4 p. 139
- Ex. 6 p. 139 (письмово)
- Test: The Indefinite Pronouns (Nesvit)
Завдання 4:
- Ex. 4 p. 141 – опрацювати текст, незнайому лексику виписати в словник, вивчити
- Seven Wonders of Ukraine:
- Seven Wonders of Ukraine
- 7 wonders of Ukraine
- Ex. 5 p. 142 (письмово)
- Ex. 2 p. 143 опрацювати текст, незнайому лексику виписати в словник, вивчити
- Ex. 3 p. 145 (письмово)
- Ex. 4 p. 145 (письмово)
- Test: Countries, people, lifestyle: Ukraine p. 143-146
Завдання 5 (27.04-03.05):
- Ex. 7 p. 146 (to write a letter)
- Ex. 1 р. 147 - усно
- Ех. 2 p. 147 - текст, словникова робота
- Ex. 3 p. 148 – письмово (T/F)
- Еx. 2 p. 149 - Project
Завдання 6 (04.05-10.05):
- Grammar Revision:
- Еx. 1 p. 150 - письмово
- Еx. 2 p. 150 – письмово
- Еx. 3 p. 150 – письмово
- Еx. 4 p. 150 – письмово
Завдання до 17.05:
- Ex. 7 p. 152 (письмово)
Завдання до кінця року:
- Ex.10 p. 187 – (письмово)
- Ex.11 p.187 – (письмово)
- Home reading - р. 182-187
9-А клас (Губарєва Галина Казимирівна)
- Завдання 1:
- Впр. 2 (с. 125) - Записати і перекласти слова, вивчити їх
- Впр. 3 (с. 126)
- Завдання 2:
- Впр. 6 (Прочитати правило)
- Впр. 7
- Завдання 3:
- Впр. 3 (с. 131) - Перекласти слова
- Впр. 2 (с. 131)
06.04-26.04
- Впр. 2 с. 138 (усно)
- Впр. 1, 2. с. 145 (Слова записати і вивчити)
- Впр. 5. с. 147 (Усно)
- Впр. 2. с. 148 (Читати, перекладати)
- Впр. 3. с. 148 (Доповнити речення)
- Впр. 4. с. 150 (Усно)
- Впр. 6. с. 152 (Читати, перекладати, доповнити текст пунктами A-E)
- Впр. 7. с. 153 (Записати і вивчити слова) Впр. 10 с. 154 (Письмово)
Завдання до 11 травня
Тема: "Career Magic"
- Завдання 1:
- Впр. 5 с. 167 - Слова (Записати,перекласти і вивчити)
- Впр. 4 с. 167 (усно)
- Завдання 2:
- Впр. 3 с. 170 (Усно)
- Впр. 8 с. 172 (Прочитати і перекласти правило)
- Впр. 9 (Письмово)
Завдання до кінця року
- Завдання 1:
- Слова на с. 176 (Записати і перекласти)
- Впр. 5 с. 177 (Усно)
- Завдання 2:
- Впр. 2 с. 182 (Письмово)
- Завдання 3:
- Впр. 5 с. 183 (усно)
9-Б клас (Губарєва Галина Казимирівна)
- Завдання 1
- Слова (с. 131) - Записати условник, перекласти і вивчити
- Впр. 2 (с. 131) - Читати і перекладати
- Завдання 2:
- Впр. 4 (с. 132)
- Впр. 5 (с. 132)
- Завдання 3:
- Прочитати правило у рамочці
- Впр. 6 (с. 133)
06.04-26.04
- Впр. 2 с. 138 (усно)
- Впр. 1, 2. с. 145 (Слова записати і вивчити)
- Впр. 5. с. 147 (Усно)
- Впр. 2. с. 148 (Читати, перекладати)
- Впр. 3. с. 148 (Доповнити речення)
- Впр. 4. с. 150 (Усно)
- Впр. 6. с. 152 (Читати, перекладати, доповнити текст пунктами A-E)
- Впр. 7. с. 153 (Записати і вивчити слова) Впр. 10 с. 154 (Письмово)
Завдання до 11 травня
Тема: "Career Magic"
- Завдання 1:
- Впр. 5 с. 167 - Слова (Записати,перекласти і вивчити)
- Впр. 4 с. 167 (усно)
- Завдання 2:
- Впр. 3 с. 170 (Усно)
- Впр. 8 с. 172 (Прочитати і перекласти правило)
- Впр. 9 (Письмово)
Завдання до кінця року
- Завдання 1:
- Слова на с. 176 (Записати і перекласти)
- Впр. 5 с. 177 (Усно)
- Завдання 2:
- Впр. 2 с. 182 (Письмово)
- Завдання 3:
- Впр. 5 с. 183 (усно)
10-А, 10-Б класи (Губарєва Галина Казимирівна)
- Завдання 1:
- Впр. 1 (с. 162) - письмово
- Впр. 2 (с. 162) - усно
- Впр. 4 (с. 163) - усно.
- Завдання 2 (Тема: 'The World of Painting"):
- Слова у рамочці (с. 169) - перекласти і вивчити
- Впр..4 (с. 166) - читати, перекладати
- Впр. 5 (с. 169)
- Завдання 3:
- Впр. 6 (с. 169)
- Впр. 2 (с. 171)
- Виконати вправи у робочому зошиті до перших двох уроків цієї теми.
06.04-26.04
- Правило у рамочці. с. 173
- Впр. 1. с. 173 (Письмово)
- Впр. 2. с. 173 (Усно)
- Правило у рамочці. с. 174
- Впр. 4. с. 175 (Усно)
- Впр. 5. с. 175 (Письмово)
- Впр. 5. с. 176
- Слова. с. 179
- Впр. 4. с. 180 (Усно)
- Впр. 4. с. 184 (структура написання есе)
- Впр. 6. с. 185 (Прочитати,перекласти)
- Впр. 7. с. 187 (Написати есе)
- Впр. 3. с. 188 (Усно)
- Впр. 1. с. 194 (Письмово)
- Впр. 2. с. 194 (Усно). Виконувати вправи у робочому зошиті
Тема: "Do You Like Sport?"
Завдання до 11 травня
- Завдання 1:
- Слова на с. 198
- Впр. 3 с. 198-199 (Читати,перекладати) Доповнити текст пунктами A, B, C, D (Письмово)
- Завдання 2:
- Впр. 5 с. 200 (Письмово)
- Слова на с. 202
- Впр. 5 с. 203 (Письмово)
- Завдання 3:
- Впр. 8 с. 215 (Письмово)
- Впр. 2 с. 224-226 (Читати, перекладати)
- Впр. 2, 3 с. 235
- Завдання 4:
- Слова на с. 242 Впр. 2 с. 242 (Усно)
- Впр. 2 с. 252 (Письмово). Вправи у робочому зошиті
11-А, 11-Б класи (Старосуд Галина Анатоліївна)
Завдання 1:
UNIT 8: FOCUS ON YOUTH
- Рp. 204 -215 - усне опрацювання, словникова робота.
- Письмово: ex.1, 2, pp.210-211; ex.3, p.212; ex.2, p.220; ex.2, p.223;
- Listening: ex.3, p.224 – прослухати та виконати тести; (аудіозапис)
- Grammar Infinitive and Gerund
Завдання 2 (виконати до 24 квітня):
- Повторити тему FOCUS ON YOUTH: Youth problems 11 form
UNIT 9: PEOPLE AND SOCIETY
- Рp. 228-237 - усне опрацювання, словникова робота
- Письмово: ex. 1, 2, 3, pp. 234
- Grammar:
Завдання 3 (виконати до 25 травня):
UNIT 9: PEOPLE AND SOCIETY
- Рp. 238-241; ex.4, p.248; - усне опрацювання, словникова робота
- Письмово: ex. 2, p. 242; ex. 1, 2, p. 247
- Listening: ex. 3, p. 248 – прослухати та виконати тести
- Grammar:
Завдання 4 (виконати до 29 травня):
- Повторити вивчені теми
- Виконувати тестові завдання у форматі ЗНО
Інтернет-ресурси для підготовки до ДПА та ЗНО: